2014年7月31日星期四

又吹水

问:床前明月光,下一句係咩?

答:猪扒要化妆!


问:你係点样理解:‘人人为我,我为人人’?

答:人地利用我,我又利用人


问:点解前度女朋友仲会一直关注我?

答:因为佢知道你过得唔好先会觉得安乐。


问:同样係女人,点解女朋友咁好憩,但佢老母就咁衰咁难憩?

答:因为未来外母上过一次当。


问:点样问一个女仔係咪处女?

答:你係处女?唔係!哦,我都唔係,我係白羊。


问:你最佩服你老婆D乜嘢呢?

答:佩服佢沉得住气,咁鸠多年都仲未出现。


问:人地问你点解冇女朋友,你点答?

答:唔好问点解,因为冇所以冇。


问:D朋友成日屈你请食饭,你点应对?

答:爽快应承佢地,最后补多句:你地带够钱先好出来。


问:炼好个身材或者读多D书,边样对揾女朋友有帮助?

答:钱!


问:最大嘅大话係咩?

答:D利是我地帮你留住先,等你第日大个俾翻你。


问:听讲你一见到制服就热血沸腾,哩种‘特征’係咩时候开始?

答:之前摆地摊做走鬼果阵开始。


问:点解D女人咁在乎年龄?

答:十年前,佢要求揾个男要有钱有屋有车有样有身高有时间陪自己。十年后,佢就要求性别只要係男就得。

没有评论: